28 June, 2013

Cuffed baby booties




Goedemorgen, jullie zien het al....het haakvirus heeft ernstig toegeslagen. ;) Heel gevaarlijk...hihihihi. Deze keer heb ik een paar babyslofjes gemaakt voor een jongetje. Het is een patroontje van Repeat crafter me: The cuffed baby booties. Het was even puzzelen maar ik was toch wel heel erg blij met het eindresultaat.


Goodmorning, you can see I really got hooked to crocheting. ;) So dangerous...lol. This time I made a couple of baby booties for a little boy. It is pattern from Repeat crafter me: The cuffed baby booties. So much fun to make. I love how they turned out.


In de oude knopendoos van mijn oma heb ik naar twee mooie bijpassende knopen gezocht en die heb ik bovenaan vastgenaaid. 


I found two great buttons in my gradma's button box. I sewed them at the top of the booties.


*********************************************************************************

No comments:

Post a Comment

Thanks for your lovely comment!
Hugs,
Larissa